Pages

Saturday, March 20, 2010

Persoalan


1. Bolehkah FC Bio Sanitary Pad dipercayai?


Ya, ia selamat digunakan kerana dirumuskan dengan 17 ramuan herba asli semulajadi yang istimewa dan mempunyai jaminan insurans sebanyak RM 3 juta


2. Bolehkah wanita hamil menggunakan FC Bio Sanitary Pad?


Keadaan setiap wanita hamil berbeza. Jadi mereka tidak digalakkan menggunakan pad ini.


3. Haid saya baru berakhir, tetapi terdapat cairan merah tua terhasil selepas menggunakan FC Bio Sanitary Pad. Adakah haid saya datang semula?


FC Bio Sanitary Pad membantu membuangkan darah haid yang tertinggal dalam rahim, maka terhasilah cairan merah tua. Ini adalah fenomena biasa.


4. Kenapa saya perlu terus memakai FC Bio Sanitary Pad walaupun saya tidak merasai apa-apa tindakbalas?


Mereka yang sihat memang tiada tindakbalas pemulihan. FC Bio Sanitary Pad adalah tuala wanita yang berkualiti, selamat, tidak mengandungi agen fluoresen, agen peluntur berklorin, Dioksin dan bahan karsinogen berbahaya yang lain. Berfaedah bagi penggunaan jangka panjang kerana ia membantu mencegah jangkitan, membasmi kuman, menghilangkan bau, mencegah kegatalan dan memberi perasaan selesa dan dingin.


5. Apa kelebihan FC Bio Sanitary Pad kepada mereka yang bermasalah senggugut?


Menurut maklumbalas pengguna yang bermasalah senggugut, mereka menggunakan FC pantiliner sepanjang hari dan menukar 3-4 pantiliner dalam 24 jam. Segala masalah senggugut atau sakit belakang akan hilang selepas 1 bulan. Akan tetapi setiap wanita mempunyai tahap kesihatan dan masalah senggugut yang berbeza, jadi tempoh pemulihan adalah berbeza mengikut individu.

No comments:

Post a Comment